Eerste schoolweek - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu Eerste schoolweek - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

Eerste schoolweek

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 September 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

School is alweer een week begonnen! Vorige week heb ik mijn vakken gekozen: Biological Science, Psychology, Healthy Lifestyles, Calculus and NAU199 (Is iets alleen voor sporters). Voor alle vakken heb ik het erg druk. Ik denk dat ik nu ongeveer op 1 dag hetzelfde doe als wat ik in Nederland in 2 weken deed, dus dat was even wennen.

Na 2 lessen Psychology kwam ik erachter dat het toch niet helemaal iets voor mij is (en ik moet er heeeeel veel voor doen... :P). Dus vandaag ben ik naar mijn advisor gegaan en heb psychology ingewisseld voor Frans! Dus vandaag m'n eerste Frans klas gehad. Maar mijn advisor had me in de verkeerde klas ingedeeld dus we begonnen met Bonjour, Au revoir en tellen in het Frans. Dus dat was een beetje heel erg saai. Na de les heb ik met iemand gesproken en heb ik een moeilijkere Frans.

En het grootste voordeel is dat ik nu Frans heb in plaats van Psychology is dat ik nu niet meer elke dag om 7 uur de wekker moet zetten! :)

Vandaag weer opnieuw training gehad met coach en de assistent coach. Het gaat nu een stuk beter en ik raak steeds meer gewend aan de hoogte hier. Ook hadden we afgelopen dinsdag en vandaag uitleg over fitness. Dinsdag begint het programma dus ik ben benieuwd hoe zwaar of niet zwaar het zal zijn.

Afgelopen week zijn we met het team naar de voetbalwedstrijd gaan kijken. Was erg gezellig!

Ik ben nu al toe aan weekend ;)

  • 20 September 2015 - 14:24

    Gerty Lodewijks:

    Hallo Hanneke,
    Leuk om die verhalen van jou te lezen.
    Je zult als je volop oefent op hoogte straks wel een super uithoudingsvermogen hebben opgebouwd.
    Heel veel plezier en succes!
    Groetjes
    Gerty.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 9914

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: