Eerste week - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

28 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Dit was de eerste week op NAU. :) Van maandag tot woensdag hadden we internationale oriëntatie. We hadden een heleboel informatie 'bijeenkomsten' maar het meeste was erg saai en niet nuttig.

Afgelopen zaterdagavond is Julia, mijn kamergenootje, aangekomen in Flagstaff. Zondag zijn we naar de Walmart gegaan om spullen te kopen voor onze kamer. Onze kamer ziet er nu een stuk leuker uit!

Gisteren heb ik mijn nieuwe kleren gekregen van de universiteit. :) Ze zijn erg leuk! Vanmorgen heb ik getennist met Sara, Hailey, Jordan, Erica (assistent coach) en de coach zelf. Het is nog steeds erg wennen maar dat komt vanzelf hopelijk. Deze week ergens privetraining en hopelijk is mijn timing daarna een stuk beter.

Van 12 tot 14:30 waren we als team 'the move-in jacks'. We moesten helpen met het sjouwen van alle spullen van de nieuwe freshmans. Het was niet zo heel erg stom want ik kon tijdens het helpen mijn teamgenoten beter leren kennen.

Morgen voor het eerst vroeg opstaan omdat NAU op tv komt bij Good Morning Arizona en ze willen graag student-athletes erbij hebben. Ik heb geen idee wat ik daar moet doen, maar dat zal ik morgenvroeg om 7:00 wel zien. Morgen om 10 uur weer tennissen. :) Morgenavond gaan we waarschijnlijk naar een soccer wedstrijd. Ik ben benieuwd!

p.s. dit is mijn adres:
Hanneke Lodewijks
Northern Arizona University
PO Box 7909
Flagstaff, AZ 86011
USA

  • 28 Augustus 2015 - 13:14

    Karin Buuf:

    Hi Hanneke,

    Leuk hoor die verslagen van je. Zo te lezen ben je al een beetje gewend daar? Ik kan me geen voorstelling maken hoe groot de universiteit is, maar ik ga a.s. maandagmiddag met je mam koffie doen. Ben erg benieuwd naar haar verhalen...

    Wij gaan volgende week op vakantie naar Ibiza. Pff, lekker luieren.....

  • 29 Augustus 2015 - 18:28

    Ria:

    Wat een gezellig verslag bedankt Hanneke.ook de groetjes van S.en P.ik heb de atlas er bij moeten halen om te laten zien hoe ver je moet tennissen.succes H.groetjesT.R

  • 30 Augustus 2015 - 18:38

    Joyce:

    Hi Hanneke,

    Leuk om je verslag te lezen zo kunnen we je nog een beetje volgen. Jammer dat we niet bij je feestje konden zijn. Ik bel vd week wel even bij je moeder aan om bij te kletsen.

    Groetjes, Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 9905

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: