Nog maar 19 nachtjes.. - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu Nog maar 19 nachtjes.. - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

Nog maar 19 nachtjes..

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

30 November 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

De laatste weken van het semester zijn begonnen. Nog maar 2 weken 'normaal' school en daarna finals week. Ik heb best zin om iedereen weer te zien maar ik denk dat ik na een weekje in Nederland wel weer zin heb om terug te gaan..

Afgelopen donderdag/vrijdag was Thanksgiving. Ik weet nog steeds niet helemaal precies waarom amerikanen thanksgiving vieren, alleen weet ik dat het te maken heeft met eten... heel veel eten... Jordan had ons (Julia en ik) uitgenodigd om thanksgiving bij haar te komen vieren. :) dus afgelopen woensdag zijn we met de auto naar Anthem (plaats dichtbij Phoenix) gereden. We hebben een berg beklommen, gewinkeld en heel veel films gekeken (en in het ijskoude zwembad van Jordan gesprongen)... Het was heel gezellig :). Ik denk dat ik nu ook 10 kilo ben aangekomen van al het eten; het eten was zo lekker dus vandaar ;). Vandaag (zondag) zijn we weer teruggereden naar Flagstaff want morgen moet ik weer naar school :(.

Wat wel jammer was dat ik afgelopen vrijdag de diplomauitreiking van Susanne gemist heb maar even facetimen is ook leuk :)... Leuk om heel de familie heel snel even te zien.. En Suusie: in december samen tennissen he?!

Nu nog 3 weken goed m'n best doen zodat ik dit semester afsluit met alleen maar A's :)

• 30 November 2015 - 06:40

Beppie Kokke:

Dat gaat helemaal goedkomen net jou, Toppertje :-)

• 04 December 2015 - 23:19

Groetjes T@ Thea :