Ik vermaak me prima! :) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu Ik vermaak me prima! :) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

Ik vermaak me prima! :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

20 September 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb geschreven. De afgelopen weken waren erg druk maar wel heel erg leuk. Op Labor Day hebben we de Mt. Humphreyes beklommen (meer dan 12.000 feet). Het was erg mooi maar wel heel erg koud op de top. Na 7 uur lopen, meer dan 33.000 stappen verder, ben ik op tijd naar bed gegaan om de dag daarna officieel met conditie/weights te beginnen.

Goede start van conditie.. ahum... alleen maar rennen, rennen en nog eens rennen. En dat de dag nadat je 7 uur hebt gelopen. Was niet helemaal slim. Weights/Conditie gaat best prima alleen heb ik last van mijn schouders tijdens weights. Dus nu ongeveer elke dag naar fysio om ze te laten masseren en hopelijk komt het snel goed!

Afgelopen week was de eerste officiële trainingsweek. Ik merk nu dat het steeds beter gaat, en dat ik steeds meer gewend raak aan de hoogte hier. Ook heb ik deze week gehoord dat ik a.s. donderdag naar Las Vegas ga voor een toernooi! Ik heb er heel veel zin in en ik ben benieuwd hoe het daar zal zijn!

Afgelopen weekend vooral aan school gewerkt, uitgerust (ben echt moe na een drukke week), en vanavond gaan we met het team uiteten. :)



  • 21 September 2015 - 18:18

    Marion Van Woudenberg:

    veel plezier en succes in Las Vegas!! Leuk hè zo maar in zo'n bekende stad!! Stuur foto's !! En we blijven je volgen!!

  • 21 September 2015 - 18:31

    Sophia:

    Heeeee!! Wat gaaf allemaal. En Vegas wow. The city that never sleeps. Naast New York dan. Gekke stad

  • 21 September 2015 - 20:10

    Oma:


    fijn dat je zo,n goede conditie hebt en dat fysio mag helpen.
    liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 9906

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: