18 en Las Vegas! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu 18 en Las Vegas! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

18 en Las Vegas!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

03 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Jeeej!! Eindelijk 18! Afgelopen dinsdag was mijn verjaardag. Het was een hele andere verjaardag dan in Nederland, maar wel heel erg leuk! Allemaal bedankt voor de felicitaties en kaarten!

Afgelopen weekend (25-27 september) had ik mijn eerste toernooi in Las Vegas! Op donderdag (24 september) zijn we (Reyna, Blanka en Livi) met de auto naar Las Vegas gereden. Dit was ongeveer 4 uur in de auto! Onderweg zijn we gestopt om de Hoover Dam te zien.
Toen we donderdag aankwamen rond 5 uur gingen we meteen trainen. Dit was meteen heel anders omdat je daar op minder hoogte tennist.

Vrijdag was mijn eerste wedstrijd. Ik moest dubbelen met Blanka, een meisje uit Hongarije. We wonnen 8-6 van een team met een ranking! (43) We speelden erg goed! In mijn singel verloor ik, te weinig wedstrijdritme op dit moment. Ook mijn schouders konden het ook niet helemaal aan.... Aan het eind van mijn singel kreeg ik amper een service meer over het net.

Zaterdag opnieuw 2 wedstrijden. De dubbel wonnen we met 8-3! In mijn singel moest ik tegen iemand die heel goed was. Ik verloor maar ik speelde een stuk beter dan op vrijdag!

Zondag was de finale in de dubbel! Helaas verloren we 8-6 maar Blanka en ik kunnen terugkijken op een goed toernooi samen. We speelden erg goed samen voor de eerste keer! Dus hopelijk winnen we het volgende toernooi samen! Ik zou eigenlijk ook moeten singelen op zondag maar de tegenstander gaf een walk over.

Dit weekend wordt erg saai waarschijnlijk, want Julia heeft nu een toernooi in Tucson. Een weekend vol huiswerk maken denk ik zo....
Nu lekker programma's terugkijken zoals Expeditie Robinson en The Voice of Holland. (dankje daddy xxx)

  • 03 Oktober 2015 - 13:00

    Petra:

    Leuk Hanneke. Geniet ervan. ☺

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 9880

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: