Eindelijk is het zover... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover...

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

17 Augustus 2015 | Duitsland, Düsseldorf

Vandaag was het eindelijk zo ver! De dag waar ik al zo lang naar heb uitgekeken. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden over mijn studie/tennis jaar in Flagstaff (Arizona).

Samen met m'n ouders, Marieke en Susanne zijn we vanmiddag vertrokken naar Dusseldorf. Vanuit daar vlieg ik zodat ik 17 december samen met Julia (mijn teamgenootje) terug kan vliegen. Het begon al meteen goed: we zijn bijna in Eindhoven en ik ben m'n tennisschoenen vergeten en moest mijn vader terugrijden. Dus je kan wel raden hoe gezellig het daarna in de auto was....

Met een 'klein beetje' vertraging zijn we rond half 6 in het hotel aangekomen om daarna meteen wat te gaan eten aangezien we best lang in de auto hadden gezeten (sorryyy)

Nu lig ik gezellig met Marieke en Susanne op de hotelkamer en staat de wekker morgen mooi op tijd (half 7) zodat ik om half 8 op het vliegveld kan zijn. Om half 10 vlieg ik dan samen met mijn moeder via Atlanta naar Phoenix!

Nu lekker proberen te slapen met op de achtergrond het geluid van opstijgende en dalende vliegtuigen zodat ik morgen uitgerust ben voor de 16 (?) uur durende reis!

Ik heb er zin in!

  • 17 Augustus 2015 - 23:20

    Rinke:

    Have lots of Fun!

  • 18 Augustus 2015 - 00:28

    Karin:

    Lekker slim weer halles ;-) gelukkig heb je je hoofd nog niet verloren. Heb je je visum wel bij je? Slaap lekker

  • 18 Augustus 2015 - 10:07

    Carlo:

    Buon volo! Good luck in the US!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Düsseldorf

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 9910

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: