Laatste toernooi :( - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu Laatste toernooi :( - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

Laatste toernooi :(

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

06 November 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb op mijn blog, goed teken denk ik. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin.
Op school gaat het allemaal heel goed en het is eigenlijk best wel makkelijk. Ik heb op dit moment voor alle vakken een A (dus meer dan 90% goed). Nu nog 41 dagen volhouden... Een vak heb ik ook al afgesloten (met 102% :p) dus nu geen les meer op maandagavond van 7 tot half 10. :)

Tennis gaat ook erg goed. Na regionals in Las Vegas was ik uitgeroepen tot Student-Athlete of the Week, dus dat was wel leuk! :) Afgelopen weekend heb ik mijn laatste toernooi gespeeld in Albuquerque. Het was meer een team-toernooi dan een individueel toernooi. Dus elk team moest een opstelling maken in singels en dubbels. En ik moest dus elke keer tegen de sterkste van de andere teams. De eerste dag verloor ik in 3 sets en de tweede dag 4-6 5-7. De derde dag won ik 6-1 6-4. Toch leuk om te zien dat ik het de besten van andere teams heel moeilijk kan maken. Volgende keer win ik van ze ;). De dubbel met Blanka gaat ook elk toernooi steeds beter. :) We wonnen 2 van de 3 wedstrijden.
Al met al, zijn we met het team 2de geworden, dus dat was wel leuk.

Eergisteren was er voor het eerst sneeuw in Flagstaff! Het zag er erg mooi uit met de sneeuw op de bergen.. Helaas is de sneeuw vandaag bijna allemaal weer weg.. Maar er komen vast nog genoeg momenten dat het hier sneeuwt!


  • 06 November 2015 - 22:17

    Marion Van Woudenberg:

    Super leuk allemaal Hanneke!! En steengoed!! Van mamma horen we ook alle verhalen! Hier is Sinterklaas al weer helemaal bezig!! Ook wel weer gezellig!! Ik denk dat jij dat masr eens moet gaan introduceren daar! Leuk met surprises!!
    Weer veel succes en tot schrijfs!!
    Liefs Marion

  • 09 November 2015 - 13:16

    Gerty Lodewijks:

    Hallo Hanneke ,

    Zo te horen heb je het nog erg naar je zin !
    En de tennisprestaties zijn er ook volop!
    De sneeuw en kou die jij al hebt gehad blijven hier nog weg .
    Heel veel succes en vooral plezier en schrijf maar volop verhalen op deze site zodat we hier ook mee kunnen genieten.

    Groetjes
    Gerty.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 9876

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: