Regionals in Las Vegas - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu Regionals in Las Vegas - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

Regionals in Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb geschreven. Ik heb het erg druk met school en tennis, dus vandaar ;).

De afgelopen weken waren eigenlijk heel normaal: school en tennis. Ik heb niet echt speciale dingen gedaan. Wel hebben we tijdens de training gewerkt met een sportpsycholoog. Dit was vooral erg grappig maar misschien wel nuttig. Het weer was de afgelopen weken erg goed maar helaas begint het vanaf deze week echt kouder te worden.. (het gaat zelfs vriezen elke nacht... :()

Afgelopen week ben ik opnieuw naar Las Vegas geweest voor een toernooi: Regionals! Daar deden veel universiteiten aan mee, ook universiteiten met andere Nederlandse meisjes. Dat was wel gezellig en leuk om gewoon weer eens in het Nederlands te kunnen praten :). Vorige keer toen ik in Las Vegas was, was het erg warm. Deze keer was het weer helemaal anders want het regende erg veel... :( Dit toernooi heb ik wel erg goed gespeeld. Ik heb de laatste 32 (3e ronde) gehaald in de singel. Ik won 6-2 6-2 en 6-3 1-6 6-3. De derde ronde was ik helaas echt kansloos haha... In de dubbel hebben we (Blanka en ik) de kwartfinale gehaald. De eerste ronde hadden we een bye, de tweede ronde wonnen we met 8-4 en de derde ronde wonnen we met 8-7. Helaas de kwartfinale verloren met 8-3... Toch weer een goed toernooi in de dubbel. De laatste dagen hebben we extra singels gespeeld (daar kon je je voor opgeven). Deze heb ik allebei gewonnen met 6-3 2-6 11-9 en 6-1 6-3. Ik kan erg tevreden zijn met hoe ik gespeeld heb deze week.

Deze week helaas weer naar school met 4 toetsen :(... Maar dat komt allemaal goed! Nu lekker 2 dagen even geen tennis en kracht/conditie en dan dinsdag begint alles weer.. Vandaag nog maar een beetje huiswerk maken en nog uitrusten van deze drukke week...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 9878

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: