:) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hanneke Lodewijks - WaarBenJij.nu

:)

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

23 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

De afgelopen dagen waren erg leuk. Ik heb 2 keer getennist met 3 anderen uit mijn team. De eerste keer was het heel erg wennen omdat ik snel buiten adem was. Dit komt doordat ik hier tennis op meer dan 2000 meter. Ook vlogen de tennisballen heel snel uit.
De tweede keer was een stuk beter en hopelijk raak ik snel gewend aan de hoogte.

Gisteren hebben we (mijn moeder, Jordan en ik) een rondje gelopen over de campus. Het was echt heel groot en mooi! En ik denk dat ik zeker niet uit zal hongeren vermoed ik... Je kan overal wel eten kopen/halen. Ook op 1 plek (wat ik tot nu toe weet) kan je zo veel eten als je wilt. :)

Vanochtend zijn we naar de Meteor Crater geweest en daarna hebben we in 'downtown' Flagstaff een rondje gelopen (aanrader: Diablo burger).

Morgen kan ik voor het eerst op mijn nieuwe kamer op de campus. Dus waarschijnlijk zal ik morgen voornamelijk dingen gaan kopen voor mijn kamer. Ik ben heel erg benieuwd!

  • 23 Augustus 2015 - 08:49

    Marieke:

    Haaha je eerste hamburger al naar binnen gewerkt! Lekker hoor

  • 23 Augustus 2015 - 10:33

    Adje Krijnen:

    Heb je er maar eentje op?

  • 23 Augustus 2015 - 21:01

    Karin:

    Leuk halles die foto's bij je blog!

  • 25 Augustus 2015 - 21:38

    Hannie:

    Hoi Hanneke, we zien dat je het goed maakt en zijn jaloers op al je nieuwe ervaringen. Heel veel plezier met het inrichten van je kamer. We zijn benieuwd naar de foto's.

  • 25 Augustus 2015 - 21:40

    Oma:

    Hoi Hanneke, hopelijk gaat het tennissen wat beter. En met zoveel eettentjes zul ze zeker niet verhongeren.

  • 27 Augustus 2015 - 18:12

    JanA'dam:

    Hé Hanneke!!! Aan de omstandigheden zal het niet liggen. En zolang je geen hoogtevrees hebt, komt het met die 2000-meter-ballen ook wel goed. Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Hanneke

Ik ga vanaf augustus voor 4 jaar tennissen en studeren in Flagstaff (Arizona, Amerika)

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 9875

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 December 2015

Tennissen in Amerika

Landen bezocht: